Playboy се сбогува с голите тела

| от chronicle.bg, по BBC |

Култовото списание Playboy се отказва от изображенията на голи жени, като част от кампания за редизайн.

Американските издатели на списанието обявиха, че заради интернет голотата вече е старомодна и порнографските списания вече не са икономически изгодни, съобщава BBC. Все пак изданието ще продължи да публикува снимки на жени в провокативни пози, дори и да не са напълно разсъблечени.

Решението е взето миналия месец по време на среща, в присъствието на създателя и главен редактор на списанието Хю Хефнър.

Тиражът на Playboy е паднал от 5.6 милиона копия през 1970-та година до 800,000 днес, показват официалните данни. Ръководството на изданието признава, че изданието, основано през 1953 Playboy, е изостанало от промените, които самото то е започнало.

„Днес сте на един клик разстояние от всяко еротично изображение и то безплатно. И така, при тези обстоятелства, това става просто отживелица”, каза главният изпълнителен директор на изданието Скот Фландърс.

Сайтът на Playboy вече забрани голотата, отчасти, за да му позволи достъп до платформи като Facebook и Twitter. Заради този ход трафикът към сайта е нараснал четири пъти.

Брандът, който от години е символ на похотливост, вече няма да е същия и изглежда всичко това става с благословията на 89-годишния си създател Хю Хефнър.

(В галерията можете да видите някои от най-известните корици на изданието)

 
 
Коментарите са изключени за Playboy се сбогува с голите тела