ПИК, Блиц и Стандарт с обща рекламна платформа

| от chronicle.bg |

Интернет сайтовете ПИК и „Блиц“ обявиха, че вече ще са с обща рекламна платформа. В текст, в който ПИК обяснява, че е най-четеният информационен сайт за юли, пише, че двете медии „ще се предлагат като най-голямата и най-ефективна обща рекламна онлайн платформа у нас“.

По-късно стана ясно, че в общата платформа влизат също вестник „Стандарт“ и сайта му standartnews.

Това се случи месец след като главният редактор на в. „Стандарт“ Славка Бозукова стана съсобственик в „Блиц“. Тя придоби 50% от „Интермедия“ – издател на информационната агенция и вестниците „Шоу“, „Над 55“ и „Доктор“. Бозукова купи акциите на Георги Илиев, с когото досега са били изпълнителни директори в „Интермедия“, и от Пламен Каменов.

Въпреки че двете медии на няколко пъти си разменяха не дотам професионални обиди, от месец насам прави впечатление, че имат обща редакционна политика и се цитират.

 
 
Коментарите са изключени за ПИК, Блиц и Стандарт с обща рекламна платформа