Българските компании и изследователи, работещи в областта на енергийните източници, имат шанса да се присъединят към световната платформа за споделяне на революционни идеи и иновации – Shell GameChanger. Тази възможност беше представена днес по време на конференцията „Революционни идеи за иновативни енергийни източници“, организирана от Shell България в партньорство с Минно-геоложкия университет „Св. Иван Рилски“ в София.
Фестивал на цветовете, Нова и Vbox7.com провокират ученици с „Моето цветно училище”. Младата българска певица Дивна отправя истинско творческо предизвикателство към всички ученици от София. Със специално видео, музикалният талант стартира конкурса „Моето цветно училище”, организиран като част от първото българско издание на Холи – Фестивал на цветовете.
Избирателите във Франция и Великобритания масово подкрепиха партии, които настояват за излизане от ЕС. На това предизвикателство двете страни търсят политически отговор, който очевидно ще е диаметрално противоположен, пише Дойче веле.
Рекламна агенция Публисис София спечели две значими награди на тазгодишния рекламен фестивал „Effie България 2014“ – златна награда за Dacia и кампанията „Баба Ханке“ в категория „Стоки“ и бронзова награда за Winston в категория „Промоции“. С тези успехи Публисис София се нарежда на второ място в класацията на най-ефективните агенции според Effie Effectiveness index.
Казват, че формата е непостоянна, но когато става дума за състезание като световното първенство, което продължава няколко седмици , тогава този фактор може да бъде ключов за успеха.
В събота, на 31 май 2014г.,партито по случай дългоочакваното откриване на луксозния „The Lounge Bar” в град Свети Влас ще продължи. Модерното заведение е разположено в красивия комплекс „Casa Real II“, който се намира на самия бряг на морето. За да бъде вечерта много специална Event Zone и “The Lounge Bar” са поканили Grace On Air. Началото отново е 22.00 часа.