Телевизионният филм „Шаркнадо 2“, в който акули падат от небето над Ню Йорк, подпали социалните мрежи и американската зрителска аудитория, предаде Франс прес. 3,9 млн телевизионни зрители са гледали втория епизод от поредицата, очертаваща се като култова заради забавната й страна, в която жителите на Ню Йорк вадят резачки, за да избиват кръвожадните акулите.
„Шаркнадо 2“ е най-обсъждан в социалните мрежи, интересът към него е много по-голям от който и да е друг епизод на „Игрите на глада“ или „Сървайвър“. Шаркнадо манията генерира 581 000 туита, или два пъти повече от „Америка търси талант“, най-популярното до момента предаване отвъд океана. Специализираното издание „Варайъти“ потвърди, че продуцентите на филма от телевизонния канал Syfy вече са замислили трети епизод от поредицата.
С БТА