Николай Ванчев и Иво Димитров са победителите в конкурса на Дарик Нет ЕАД за вербална и графична марка на дружеството.
ВАЖНО! Приложената картинка НЕ е новото лого. То ще бъде обявено съвсем скоро, за което ще ви информираме. Използваме я само за да илюстрираме Нова броудкастинг груп.
Тяхното предложение, като цялостна концепция, емоционален заряд и визия, е в синхрон със стратегията за развитие и позициониране на компанията.
Първа награда е 4 хил. лева и договор с възложителя за използване на предложените словесна и графична марки.
Двете поощрителни награди по 500 лева печелят Радомир Тинков и Асен Петров, чиито предложения бяха достойни съперници на победителя и превърнаха процеса по окончателния избор в истинско предизвикателство.
Благодарим на всички участвали в конкурса и търпеливо изчакали да вземем това трудно, но изключително важно за нас решение.
От компанията обявиха, че съвсем скоро ще разкрият марката на новата структура, обединила съществуващите проекти и платформи на Дарик Уеб, Нетинфо и Нова ТВ.