Един от най-известните американски седмичници „Нюзуик“ планира да възобнови печатната си версия, съобщава в. „Ню Йорк таймс“.
През октомври миналата година „Нюзуик“ обяви, че спира хартиеното си издание от началото на 2013 г. и че преминава изцяло в Интернет.
В интервю за „Ню Йорк таймс“ главният редактор Джим Импоко заявява, че се планира възобновяването на печатната версия на седмичното 64- странично списание през януари или февруари идната година. Според него, през първата година след възобновяването на хартиения вариант се очаква тиражът на да стигне 100 хиляди.
Импоко отбелязва, че за съществуването си седмичникът ще разчита не на приходите от реклама, а на постъпленията от абонамент. По тази причина цената на абонамента ще бъде по-висока, отколкото преди.
През 2010 г. „Нюзуик“ се сля с онлайн изданието „Дейли бийст“, в резултат на което бе създадена компанията Newsweek Daily Beast. През август 2013 г. списанието бе придобито от IBT Media, която става собственик на марката „Нюзуик“ и нейното електронно издание.