Таблоидът New York Post, собственост на News Corp. ще може да бъде намерен по вестникарските будки в Чикаго от следващата седмица.
Изданието, което ще се продава в Чикаго на цена от 2 долара ще бъде същото като това в Ню Йорк и не се предвижда специално отразяване на новини, свързани с Чикаго.
„Искахме да дадем на чудесните хора в Чикаго повече забавление и повече Ню Йорк в дневната им медийна диета“, казва издателят Джеси Анджело в специално изявление.
Днес и през уикенда на гарите в Чикаго ще бъдат раздавани рекламни копия от изданието, за да могат жителите на града да се запознаят с него, съобщава Chicago Tribune.
Търсещият сензации таблоид е един от най-продаваните американски вестници с 414 000 читатели дневно.
Слоганът на изданието е „Не е задължително новините да са скучни“.