Въпреки това, продължават да съществуват компании, които се докосват до живота на хората значително по-често, отколкото Facebook. Вземете например Colgate. Пастата за зъби се ползва от 65% от хората по света. Ако приемем, че хората по света мият зъбите си всеки ден, то тогава няколко милиарда души на ден ползват тази паста. Хората в България не го правят толкова често (ако съдим по проучвания от последните години), но въпреки това се доверяваме, че в другите части на света всичко се случва точно така.
(в галерията може да разгледате и кои са другите компании, по-обичани от Facebook)
Все пак Colgate не са единствените, които бият Facebook. Coca-Cola също го прави. Компанията продава по 1.9 милирда бройки от своята палитра напитки всеки ден, въпреки че в тези бройки са включени също и соковете и водите на компанията.
Ако трябва отново да се завърнем в дигиталната вселена, то Facebook продължават да не са чак толкова популярни, колкото Windows. Около 1.5 милиарда хора на планетата използват продукти от палитрата на Windows, съобщават от Microsoft. Освен това 1.2 милиарда потребители използват офис пакет, но все пак това е по принцип, а не за 24 часа.
Въпреки това Facebook определено е най-влиятелната социална мрежа в света, що се отнася до активни потребители. Всеки месец пет пъти повече хора влизат във Facebook спрямо Twitter. Единственият сайт, който поне малко се приближава до резултатите на Facebook е YouTube, в който влизат 1 милиард души всеки месец.
Приложението Messenger, което вече действа независимо от Facebook, имаше 700 милиона потребители през юни. С това се подрежда точно след приложението за съобщения в Китай QQ (843 милиона) и WhatsApp (800 милиона).
За съжаление, няма как да разберем къде се позиционира Google+, тъй като последният път, в който са публикувани данни за активните потребители, беше през 2013 година, когато се твърдеше, че социалната мрежа на Google има 540 милиона активни потребители на месец. Тази бройка обаче включва и онези, които използват G+ профилите си, за да коментират в свързани сайтове като YouTube… И реалните потребители са всъщност 300 милиона.
Докато светът все още поставя зъбите си на първо място, а връзката с другите по света е на заден план, Facebook със сигурност е единствената социална медия, успяла да се похвали с милиард потребители само за ден.