Днес в 15:00 по Дарик ще станем свидетели на третия или втория официален брой на предаването Mediamixx с Константин Вълков и Мария Грашнова. Сред гостите в този брой нашият колега Христо Топузов, Николай Неделчев от Publicis, Мартин Димитров от Reforma и София Коен от New Moment.
А темите са като за Световно. Спонсорираното съдържание в Ню Йорк Таймс, познато още ‘native advertising’ и защо то е толкова, а в някои случаи и по-успешно от авторското съдържание. Новото мобилно приложение на The Guardian и обновяването на всички дигитални платформи на вестника. Какво представлява проекта This на Atlantic media. Рекламните кампании преди Световното, списанията отбелязват рекордни продажби на изданията си с тематични корици. Кока Кола с най-мащабната рекламна кампания в историята си. Какво е Digital New Front и има ли своето място в България? Възможно ли е у нас телевизиите да са предвидими по отношение на програмата си и как рекламодателите биха могли да планират по-добре рекламните си бюджети.
И още много интересни неща, придружени с хубава музика.