Шест малки фирми победители в конкурса „Спечели Фънки за рекламно лице“, успешно реализираха свои рекламни кампании, които им помогнаха да популяризират бизнеса си.
Всяка от компаниите получи за награда заснемане и промотиране на рекламни видеоклипове с известния музикант Димитър Ковачев – Фънки, а също и уеб дизайн на сайтове, поставяне на билбордове и отпечатване на плакати и флаери.
“Малкият бизнес има нужда от сериозна подкрепа, особено сега, в тази сложна и конюнктурна среда. Хубаво е, че има такива компании, които са искрен съюзник на малкия бизнес“, коментира Фънки.
Фирмите победители в конкурса работят в различни пазарни ниши. Това са автосервизът Smoke’s Garage, работилницата за временни татуировки, гривни и тагове за безопасността на деца и възрастни TattooInki, компанията за производство на мебели и аксесоари от ковано желязо Dernev, специализираният магазин за вино Tempus Vini, онлайн магазинът за туристическо и къмпинг оборудване BulExtreme и гурме бургерите Street Chefs.
Победителите бяха избрани през март 2017 г. Конкурсът беше отворен за участие за микро и малки фирми с до 9-ма служители от цялата страна, а общият брой на участниците надхвърли 400. Сред кандидатите преобладаваха представителите на автосервизи, салони за красота и заведения. Най-активно се включиха фирмите от София, Пловдив, Варна и Бургас.
При избора на победителите водещи бяха три критерия – очакваният ефект за техния бизнес от рекламата с Фънки, визията им за развитие на дейността им в краткосрочен план и как биха инвестирали сума от 1000 лв. в реклама.
Това са всички рекламни видеоклипове от конкурса: