Лисичката на H&M

| от |

Певицата Foxes показва индивидуалния си стил в нова кампания на H&M

Младата британската певица Foxes e част от новата младежката кампания на бранда H&M. Изпълнителката ще бъде лице на новата кампания за месец юли, представяща първите визии от колекцията Divided за есента на 2015 година. Както е известно на почитателите на бранда, Divided е колекцията на H&M, която е насочена към по-младите им клиенти.

Кампанията с Foxes бе заснета в Лос Андежелис и включва модерен микс от задължителни за сезона облекла: яке тип бомбър, разнообразие от суичъри, тениски с надписи, мини поли и разкроен деним. Колекцията ще бъде налична от средата на юли в избрани магазини на H&M по цял свят, както и онлайн.

Толкова бе забавно заснемането на кампанията на H&M! Моделите носят ярка индивидуалност и можеш да се заиграваш с различни комбинации. Най-хубавото е, че винаги подхождат на стила ми“, сподели самата Foxes.

Колекцията е забавен микс, позволяващ различни експерименти за постигане на винаги различна визия. Ключови са дантелената туника в цвят горчица, дългият мъхест елек без ръкави, както и късите панталонки с етно принт. Аксесоарите са също от водещо значение, а сред тях на фокус са шапките с широка периферия и обувките на висока платформа.

“Foxes притeжава най-подходящия личен стил за тази кампания – нейната непринудена визия е така вдъхновяваща! Идеята на колекцията е да представи забавната страна на комбинирането на разнообразни модели по толкова различни начини“, казва Пернила Волфарт, ръководител на отдела по дизайн.

Част от снимките към колекцията може да видите в нашата галерия.

 
 
Коментарите са изключени за Лисичката на H&M