Дъщерята на Джъд Лоу е новото лице на „Бърбъри”
Тя се снима в кампанията за червило на модната къща
През 2016 година тя се снима и за реклама на Miu Miu
Айрис е родена през 2000 година.
Айрис е родена през 2000 година.
Както повечето на нейната възраст, Айрис също ползва активно Instagram.
Обожава пръстени и обикновено носи по един на всеки пръст, с изключение на палеца.
Когато е на 2 години, майка й я води на парти, където Айрис поглъща хапче екстази. Така й не става ясно откъде е дошло то, но инцидентът се разминава без тежки последици след намесата на спешна помощ.
През 2015 година брат й Рафърти Лоу беше обявен от GQ за един от най-стилните мъже във Великобритания.
Модата не и е чужда – най-малкото нейна кръстница е супермоделът Кейт Мос.
Преди година дъщерята на Джъд Лоу, който влезе в ролята на глава на римокатолическата църква в сериала „Младият папа“, се снима за корицата на тинейджърския вариант на Vogue. Тази година тя ще бъде лице на червило на „Бърбъри” – каквито в предишни години са били Кейт Мос, Кара Делевин и Лили Джеймс. Това е първата модна рекламна кампания, в която Лоу се снима.
„Бърбъри” и друг път са се оглеждали сред поколенията на световни звезди за кампаниите си. Преди две години Ромео Бекам участва заедно с Наоми Кембъл в реклама на марката, а миналото лято брат му Бруклин стана лице на британска кампания на „Бърбъри”.
Със сигурност кампанията ще отвори много врати и пред дъщерята на Джъд Лоу.
Вижте в галерията няколко факта от живота й.