Експертите от Америкън Апрейзъл направиха анализ на интереса на големите световни компании към английските елитни клубове и по-специално за евентуалното спонсорство на стадионите.
Класацията показва и кои английски отбори могат да се надяват на най-много пари, ако продадат името на стадиона си.
Така на първите две места се нареждат отборите от Манчестър. Сити може да получи около 18 милиона лири за името на стадиона, а Юнайтед – 17. През пролетта „Манчестър юнайтед“ продаде името на базата си Карингтън за 160 млн. паунда на застрахователната компания AON. Въпреки това шампионите се нареждат след „Сити“ с обяснението, че преименуването на „Олд Трафорд“ носи известни рискове.
Трети се нарежда Арсенал, но доста по-малко е оценена промяната на Емирейтс – 10 милиона и 6,5 милиона на година. Следват Ливърпул с 6,06 милиона, Тотнъм изпреварва Челси с 5,76, а сините от Лондон биха получили 5,45.
Общата стойност на приходите за година от потенциалните договори за смяна на името на стадионите им е 59 млн. паунда, което е около 80% от сумата за цялата Висша лига.