Twitter публикува данни за това колко често потребителите преглеждат таймлайна и какво печели Twitter от всеки 1000 прегледа.
Отговорът на въпроса е – 0,55 долара от активен потребител през второто тримесечие.
Ето и как е направена сметката:
– За второто тримесечие на 2013 Twitter са направили 80 цента всеки 1000 прегледа на таймлайна или, 0,0008 долара всеки път, когато го погледнете.
– През април, май и юни има общо 150,9 милиарда прегледи на таймлайна.
– През второто тримесечие Twitter има 218,3 милиона активни потребители (хора, които поне веднъж месечно използват Twitter).
0,0008 долара
х 159,9 милиарда прегледа
= 120,7 милиона долара приходи от реклами
120,7 мил. долара от реклами
/ 218,3 мил. активни потребители
= 0,55 долара от активен потребител през второто тримесечие на 2013.
85% от приходите на Twitter са от реклами, а останалите 15% са от лицензиране на данните (вашите туитове на други корпорации), които събира компанията.