shareit

Кметът Живко Тодоров получи сертификат за звезда с името Стара Загора от мениджмънта на „Загорка“

| от |

По повод 20-та годишнина на пивоварна Загорка и многолетната обвързаност на компанията със Стара Загора, кметът на града Живко Тодоров получи сертификат за звезда, която носи името на града на липите. Сертификатът бе връчен по време на специална церемония в Зеления склад на компанията в Стара Загора от изпълнителния директор на „Загорка“ АД Николай Младенов и тримата негови предшественици – Димитър Алексиев – управляващ директор за Централна Европа в HEINEKEN, Ян Дерк ван Карнебеек – президент ЦИЕ & главен търговски директор в HEINEKEN, Рууд ван Ден Ейнден – старши директор продажби за Азия и Близкия Изток в HEINEKEN.

Zagorka_20godini_chast_ot_Heineken-The_4_GMs_Kmetat_Jivko_Todorov_Tom_van_Oorschot

В знак на признателност и желание за дългосрочно сътрудничество, те осиновиха истинска звезда и я нарекоха Стара Загора. Николай Младенов обясни, че „звездата на HEINEKEN е символ на петте съставки на бирата – вода, хмел, малц, мая и магия; и винаги е била отличителна, както за марката Хайнекен, така и за компанията HEINEKEN. Средствата от символичния акт ще се инвестират в изследване на звездите.

От 1994 г. до момента Загорка е реализирала обем на продажби в размер на 25 млн. хектолитра. В резултат на успешната си търговска политика компанията отчита за периода и 1,6 млрд. лева приходи от продажби.

Общо инвестициите са над 260 млн. лева, от които 200 млн. за модернизацията на пивоварната. Успоредно с това, компанията е и водещ голям данъкоплатец с платен за периода данък печалба от над 28 млн. лева и внесен акциз на стойност 150 млн. лева.

По време на събитието първият генерален мениджър на Загорка след нейната приватизация през 1994 г. – Димитър Алексиев, постави акцент върху ключовите за неговия период в Загорка постижения. Сред тях са изграждане на нова структура, модернизиране на производствените съоръжения и разширяване на емблематичното портфолио на Загорка като Ариана, Хайнекен и Амстел, както и първите реализирани 1 млн. хектолитра пиво в историята на компанията.

Ян Дерк Ван Карнебеек от своя страна сподели най-значимите събития за компанията по време на неговото управление. В този период Ариана се превръща в най-продаваната българска марка бира (2009 г.), ЗАГОРКА става лидер по обем и стойност (2006 – 2009) и удвоява печалбата си цели два пъти съответно през 2006 и 2008 г.

Предшественикът на настоящия генерален мениджър на Загорка – Рууд Ван Ден Ейнден, разказа и своята история в Загорка. Компанията успява да постигне най-висок пазарен дял, продажбите на Ариана надхвърлят 1 милион хектолитра (2012), въвеждат се ключови иновации като Zagorka Fusion, Zagorka Rezerva и Ариана Радлер. През този период се открива и единственият музей на бирата в България в действащо предприятие, Загорка поставя началото на дарителската си програма под формата на публичен конкурс – Загорка Зелен Фонд и стартира кампанията за отговорно шофиране без употреба на алкохол „Карай трезво!“.

Екипът на Загорка бе поздравен за юбилея от Н. Пр. Том ван Оорсхот – посланик на Кралство Холандия в България и от кмет на Стара Загора Живко Тодоров.

 
 
Коментарите са изключени за Кметът Живко Тодоров получи сертификат за звезда с името Стара Загора от мениджмънта на „Загорка“

Повече информация Виж всички