shareit

Как да направим „джънк фуд“ малко по-здравословна

| от |

e75e6fc10dc80d8d45c8c50f244bbd5bВсеки знае, че чипсът, хамбургерите, пържените картофи, бисквитите, бонбоните и много други не са здравословна храна, но въпреки това често ги похапваме, първо защото са вкусни, второ защото е по-лесно. Все пак има начини да продължим да хапваме любимите си неща, но да ги направим поне малко по-здравословни. Ето няколко идеи:

1. Избягвайте готовите десерти в лъскави опаковки. Те съдържат много калории, малко витамини и опасни мазнини. Ако си хапваш сладолед, по-добре той да не е гарниран допълнително с ядки или сиропи.

2. Поръчвайте си пицата с повече зеленчуци и сирене, вместо с колбаси.

3. Избягвайте сосовете в салатите и сандвичите.

4. Бързата храна по принцип е с много сол, така че не слагайте допълнително сол на картофките.

5. Вместо пържени, избирайте печени или варени храни.

6. Ако сте заклет фен на бургерите, по-добре си поръчвайте такива с риба, а не с месо.

 
 
Коментарите са изключени за Как да направим „джънк фуд“ малко по-здравословна