Има причина мебелите, които виждат в каталога на IKEA да изглеждат толкова добре, това е така защото шведската верига за мебели използва 3D технологията за създаване на цифрови модели на продуктите.
Разглеждането на каталога е сетивна мания и от компанята са създалаи тази хитра реклама с която се подиграват на продуктите на Apple продукти.
„IKEA Каталог 2015 е напълно заредена, и батерията е вечна,“ казва е Jörgen Eghammer. Той обяснява, че този каталог не е Digital Book или електронна книга, a e bookbook, „колкото и да обръщате страниците, те винаги се зареждат мигновено„. „Навигацията се основава на тактическа технология на докосване, която всъщност можете да почувствате“. Имитирани са лицевите мимики на Джони Айв, движенията на пръстите – всичко е направено по съвсем същия начин, сякаш се рекламира нов iPhone или iPad.