Най-голямата търсачка обнови заглавната си страница през последния уикенд, премествайки “g” надясно с един пиксел и “l” надолу и надясно с един пиксел. В стремежа си да постигне перфектно лого, без много шум Google го промени за трети път през изминалите десет години, макар и само с два пиксела.
Най-голямата търсачка обнови преди ден заглавната си страница, премествайки “g” надясно с един пиксел и “l” надолу и надясно с един пиксел.
Компанията не коментира защо е направила промените в интервала между буквите, но потребителите на форум в Reddit, които са забелязали промяната, обясняват, че фината промяна най-накрая е направила така, че базовата линия на “l” и най-крайното “е“ да паснат.
Google със сигурност не е взела лесно това решение, като се има предвид, че само за тестове на оттенъка на синия цвят в рекламите си компанията похарчи 200 милиона долара .