Google е отстранил 524 милиона “лоши реклами” през 2014 година

| от |

Google e блокирал достъпа на над 214 000 лица и компании до онлайн рекламната си мрежа през 2014 година, като действията му са част от неспирната битка с “лошите герои” в рекламния свят, пише The Guardian. Компанията огласява цифрите в публикация в блога си, почертавайки усилията си за справяне със зловредния софтуер, скама и други незаконни дейности. “Общо ние сме блокирали повече от 524 милиона реклами и сме забранили достъпа на над 214 000 рекламодатели през 2014 година”, посочва директорът на рекламния инженеринг на Google Викрам Гупта. “Въпреки че това е нищожна част от общия брой на рекламите в платформата ни и повечето рекламодатели следват политиките ни и работят отговорно, ние оставаме решени да защитим потребителите срещу лошите рекламни практики”.
Гупта съобщава и по-конкретни цифри миналогодишната статистика: 7000 рекламодатели са блокирани заради предлагане на фалшиви стоки; 250 000 уеб страници са блокирани в мрежата на компанията заради наличие на зловреден софтуер; 33 000 търговци са със забранен достъп заради “лоши практики”; над 5000 рекламодатели са спрени заради използване на метода, известен като фишинг.
Гупта изтъква, че Google постоянно се сблъсква с нови усъвършенствани техники за измама. Той дава за пример серия реклами, които са изглеждали “като нормални обяви за отдаване на имот под наем, отговарящи на изискванията”. По-задълбочен анализ е показал обаче, че те са параван за скам, а рекламираните имоти не съществуват. / Агенция Фокус

 
 
Коментарите са изключени за Google е отстранил 524 милиона “лоши реклами” през 2014 година