Facebook показа актуализация на своето iOS и Android приложение за потребителите в САЩ, с която променя раздела за нотификации, превръщайки го в нещо много подобно на Google Now. Актуализацията въвежда нов набор от „карти“ за харесвания, коментари, рожденни дни, спортни резултати, телевизионни предавания, времето, новини, както и покани за събития от приятелите ви. Новините са разделени в няколко категории.
Новата емисия включва и филми и места наблизо за хранене, свързани с придружаващи Facebook страници и мнения. Всичко това следва наръчника изобретен от Siri и Google Now и наложен през последните няколко години.
Разделът с уведомления е място, което посещаваме всеки ден по няколко пъти. С новата актуализация то има потенциал да се превърне в доминираща дестинация, в която ще консумираме ежедневна информация. Въпросът тук е колко ефективно Facebook ще персонализира тази информацията, за да е полезна на всеки индивидуално. Информационните карти в Google Now вече предоставят голям обем информация за всеки един потребител и Facebook ще трябва да се постарае, за да достигне това ниво.
Но има и определен риск за Facebook, а именно да превърне раздела с уведомления в едно прекалено “шумно” място. Компанията заяви, че няма планове да продава реклами в този раздел, но в перспективата, ако това място стане по-привлекателно не е изключено Facebook да си промени мнението.