Мат Хумелс поема, стреля…и удря гредата. Оттам топката отскача право върху покрива на Opel Movano паркиран зад гол линията. Това трябва ли да е реклама за автомобилен производител?
Да, защото всеки може да прави традиционните реклами. В новите социални медии използвани от Opel, атлетите са звездите. Обаче не само звездите на партньорския на Opel клуб Борусия Дортмунд заемат централната сцена. Скоро приятелският шут се превръща във вълнуващ дуел с „всекидневните герои“ Movano, Vivaro и Combo и техните шофьори. Звездите на Борусия Дортмунд са впечатлени от футболните умения на предполагаемите строители и майстори.
Тези майстори се оказват F2Freestylers, може би най-известните фрийстайлъри в света. Те впечатляват глобалната интернет общност със своите невероятни възможности. Сега те показват своите трикове и в новия клип на Opel. Дрибъл, акробатични движения и прецизни шутове през отворените врати на фургоните смайват зрителите на новото видео в социалните мрежи, което може да бъде видяно на официалните страници на Борусия Дортмунд в социалните медии от миналия понеделник и вече има 5.3 милиона виждания и 193 000 харесвания за по-малко от два дена.
Забавният клип на Opel се предлага в социалните канали на Дортмунд и Opel като Facebook и YouTube под името #everydayheroes.