Вчера Мото-Пфое откри благотворителната си кампания #steniskanabala е, която традиционно е насочена към български абитуриенти-сираци.
На сайта www.steniskanabala.bg, всеки настоящ, бивш или бъдещ абитуриент може да дари средства, онлайн или по банков път, за образованието на абитуриентите без родители, а Мото-Пфое му предоставя символа на кампанията – тениска, с която да отиде на бала, изпращането или среща на випуска си. Всеки сам избира размера на дарението си, но тениската се предоставя при дарения над 20 лв.
Дизайнът на тениската през 2016 г. се избра чрез електронно гласуване. Всеки желаещ можеше да даде своя вот за това как да изглежда тя, съчетавайки 9 различни варианта за кройка, цвят и щампа. Официалното гласуване продължи до 29-ти февруари. Избраната от онлайн феновете тениска беше показана за пръв път на живо от лицето на #steniskanabala 2016 – Емил Конрад, по време на откриващото събитие.
Известният влогър изтъкна нуждата от добро образование и прикани своите последователи да участват, да правят добро и активно да популяризират каузата, с което ще покажат съпричастност към връстници в нужда. Към #steniskanabala за първа година се присъединяват изпълнители на продуценската къща „Вирджиния Рекърдс”. Сред гостите на вчерашното събитие бяха харизматичните певци Славин Славчев, Невена Пейкова и дуетът Пламен и Иво. Победителят от ‘X-Factor’ през 2015 г., Славин, сподели, че преди години сериозно е обмислял да не ходи на абитуриентския си бал, защото не разбира суетата, която излиза от контрол в такива моменти. Невена изказа възхищението си от всички, които вършат добрина в името на други хора в нужда, а Иво е абитуриент тази година и публично обяви, че ще бъде с тениска на своя бал в подкрепа на инициативата.
От самото начало на програмата през 2014 г. и досега зад идеята #steniskanabala стоят Митко Павлов, Христо Мутафчиев и Данчо Караджов.