Колекция е неофициална и се състои от джинси, чокъри и най-вече – феминизъм. Различното тази година е, че актрисата и носителка на Оскар, която е рекламно лице на марката от 2012 g., за първи път ще се появи на подиума в небрежно облекло. Дрехите, с които ще дефилира са богато щамповани с феминистки послания, като нашумялото в Инстаграм в края на 2016 „We should all be feminists” („Всички трябва да бъдем феминисти“).
Участието на Лорънс точно в тази кампания не е изненада, тъй като тя е активен привърженик на каузата за защита правата на жените. Именно тя беше една от актрисите, които протестираха срещу огромната разлика в заплащането на мъжете и жените в Холивуд. Дори написа писмо до известната феминистка, продуцент и сценарист Лена Дънам, което тя публикува на своя сайт. Това се случи след изтичането на списък, от който стана ясно, че мъжете печелят в пъти повече от колегите си от женски пол.
То се открои особено на последната седмица на модата в Ню Йорк. Моделите на Крисчън Сириано например се състояха от копринени поли и тениски с надпис „People are people”(Хората са хора), а на тези на Прабал Гурунг пишеше „The Future Is Female”(„Бъдещето е женско“) или “Revolution Has No Borders”(„Революцията няма граници“). Въпреки голямото прокарване на политически послания в модата от много дизайнери, безспорно най-голяма заслуга за това има Куири, която даде старт на това течение в индустрията. А сега е ред на Дженифър Лоурънс да предаде посланието.