Една година след представянето на общността за споделяне на автомобили на Opel, в момента CarUnity вече включва над 4 000 регистрирани автомобила.
Opel празнува първия рожден ден на CarUnity с обявяване на разширяването на общността за споделяне на автомобили. След фокусирането върху района Рейн-Майн в началната фаза, Opel сега се подготвя за нов растеж. В Берлин и провинция Северен-Рейн Вестфалия CarUnity ще диверсифицира регионално своите маркетингови дейности, например със стартирането на широкомащабно коопериране с различни аутлети в градските зони.
За разлика от тези на конкурентите, иновативната концепция на CarUnity е отворена платформа, позволяваща на потребителите да предлагат своя автомобил за наемане или да наемат автомобил по избор, независимо дали става дума за Opel или за друга марка. В допълнение към частните потребители и много служители на Opel, над 60 дилъра на Opel в момента правят достъпни своите автомобили на CarUnity.
През 2015 година, в допълнение към представянето на CarUnity и асистента за персонална свързаност и услуги Opel OnStar, автомобилният производител започна успешен проект за споделяне в рамките на кампуса на Рюселсхайм.
Оформянето на бъдещето на мобилността е също и от стратегическа важност за General Motors – компанията собственик на Opel. По-рано през тази година GM представи нова марка за споделяне на автомобили наречена Maven и създаде дългосрочен съюз с Lyft – най-бързо растящата компания за споделяне на превоз в САЩ.