Най-голямата марка за маратонки преосмисля начина, по който произвежда продуктите си. С развитието на 3D-принтирането, производството в Китай става все по-скъпо, а спортните марки се опитват да удовлетворят желанията на потребителите си възможно най-бързо.
Един от примерите за иновации при adidas е новият роботизиран завод Speedfactory, с който германският бранд се надява да революционизира пазара.
На 9 декември, компанията показа новата фабрика в Ансбах, Германия, която ще използва „интелигентна, роботизирана технология“, която да произвежда маратонките на adidas по-бързо от всякога.
Първите 500 чифта от новия вид маратонки, произведени в Speedfactory, ще бъдат пуснати на пазара в началото на 2016 година. Adidas планира през 2017-а да започне да произвежда и по-големи количества по същия начин, след което да създаде подобни заводи и в САЩ.
Отделно, adidas разкри и намеренията си да оттегли част от производството си от Китай и да го премести в страни като Виетнам, Камбоджа, Миянмар и Индонезия заради по-евтината работна ръка.
Благодарение на тези си идеи, adidas се надява да повиши драстично приходите си.
„Пътят към автоматизираното производство е следствие на желанието на клиентите да получават продукта, когато, както и където го поискат“, каза говорител на adidas за Quartz.