Vodafone направи страхотна рекламна кампания в съседна Румъния. В опита си да привлече повече клиенти и да продава повече смартфони, Vodafone подари такъв на овчар, а той се превърна в една от най-популярните личности в северната ни съседка.
Запознайте се с овчаря Гита. Страницата му във Facebook вече има почти 600 000 харесвания. Името му е използвано над 173 млн. пъти в интернет, според данните на Vodafone, като нито една импресия не е спонсорирана.
Гита публикува всичко за овчарския живот в профила си във Facebook.
Vodafone намерили Гита, който още след завършването на осми клас е с овцете, подарили му смартфон и го научили да го използва. Постепенно овчарят се превръща в местна знаменитост, дори вече има народна песен за него, която е гледана почти 3 млн. пъти в YouTube.
Разбира се, Vodafone не провеждат кампанията, за да направят Гита популярен, а за да вдигнат продажбите си.
Румъния е страна, в която 45% от населението никога не е използвало интернет. След кампанията обаче Vodafone отчита скок в продажбите си на смартфони, които за първи път изпреварват обикновените мобилни телефони по продажби.
Името на Гита е споменавано по телевизията, от милиони в социалните мрежи, дори стигна до Европейския парламент. Е, ако това наистина не е доказателство, че живеем във века на новите технологии, няма какво друго да е.