Компанията регистрира общо 28 милиона пътници през 2017 г., от които 2.5 милиона от и до България
Wizz Air, най-голямата нискотарифна авиокомпания в Централна и Източна Европа, обяви, че през 2017 г. е превозила рекорден брой пътници от и до България. Сред останалите постижения за изминалата година са и най-голямата поръчка на самолети в историята на компанията, стартирането на програма за обучение на пилоти в партньорство с опитни авиоорганизации и редица подобрения в обслужването на клиенти.
През 2017 г. Wizz Air е превозила над 28 милиона пътници по своите нискотарифни маршрути, което е с 24% повече в сравнение с 2016 г. 2.5 милиона от тези пътници са от и до България, което е увеличение с впечатляващите 47%.
През 2017 г. 14 нови самолета се присъединиха към флота на Wizz Air – 13 Airbus A321 и един Airbus A320, с което общият брой самолети на компанията стана 88. Новите самолети доведоха до нови 600 директни работни места, като към момента повече от 3500 авиационни специалисти работят за авиокомпанията с бази на 27 летища в 15 страни, включително двете най-нови бази WIZZ от 2017 г. в Лондон и във Варна. Освен това, през 2017 г. Wizz Air продължи да разширява своята мрежа от маршрути със седем допълнителни летища и повече от 100 нови услуги, достигайки почти 600 маршрута и 145 дестинации в 44 страни.
Друг важен момент от годината за Wizz Air бе подписването на най-голямата поръчка на самолети в историята на авиокомпанията с Airbus за закупуването на 146 Airbus A320neo. След като бъде одобрено от акционерите на компанията, новото споразумение ще увеличи броя поръчани самолета Airbus от WIZZ до 282, като новите летателни средства са поръчани за доставка до края на 2026 г. Това ще позволи на авиокомпанията да продължи растежа си, както и да поднови флота си и да продължи да бъде компанията с едни от най-новите и най-ефективни самолети в Европа.
Следвайки мисията си да осигури отлично клиентско преживяване, миналата година авиокомпанията увеличи размера на безплатния ръчен багаж с 50%, усъвършенства своите онлайн платформи, включително уебсайта и мобилното приложение на Wizz Air, и въведе иновативни продукти (Fare Lock, Flexible Travel Partner), за да осигури по-голяма гъвкавост на своите клиенти.
През 2018 г. Wizz Air предлага за продажба 3.3 милиона самолетни места по българските си маршрути, което е с 27% повече от предходната година. С четири нови маршрута от София, които започват през март тази година, и един нов полет от Варна, Wizz Air вече предлага 44 маршрута от трите български летища – София, Варна и Бургас.