Всички сме голи

| от |

Сексът вече не продава и това не е новина. Сексът е навсякъде в ежедневнието и не е нужно да си купуваш списание, за да гледаш голи тела. Дори Playboy го разбраха, след като тиражите им паднаха главоломно, а единственият начин да пробият в социалните мрежи, беше да скрият зърното.

Така пионерите в света на съблазнителните женски тела, които разбиха сексуалното табу, за да създадат най-престижното еротично списание в света, се оказаха повалени от собственото си оръжие – голотата.

Тя залива безплатно интернет през Twitter и Instagram, а еротичните сайтове громят порноиндустрията. Защо да си купуваш Playboy, когато няма женско тяло, което да не „минеш“ с поглед в интернет?

Изводът, разбира се, е един – количествените натрупвания водят до качествени изменения. Днес не е нужно да се снимаш в Playboy, за да станеш знаменитост. Голото тяло не носи скандал, а окото се пренасити от силикон и дупета ( в този момент Ким Кардашиян и Амбър Роуз сигурно постват още по три снимки на заоблените си задни части).

Някога Playboy беше списание за естети, за актови и постановъчни фотографи и за ценители на красотата. Playboy беше мерило за еротика, красота и величие. Мерилин Монро се снима на страниците на изданието и се превърна в най-желаната жена на всички имена. Примерът й бе последван от поредица актриси, спортистки и наред с това провинциални момичета, готови да се поливат с шампанско пред обективите на най-добрите фотографи в света.

Playboy се превърна в муза за риалити програми, реклами и филми (като започнеш от „Американски пай“, та стигнеш до „Съседка за секс“ и темата за „зайчетата на Playboy”).

Списанието изпълни своята мисия да превърне красивото голо тяло от скандал в нещо обичайно. Сега това е правило в медиите, а не изключение. Беше въпрос на време Playboy да го признае и да остави „зайчетата“ в историята.

 
 
Коментарите са изключени за Всички сме голи