Уфф, че мирише…

| от |

Ирен Филева, www.irenfileva.wordpress.com

Имаше една такава реклама, къде е млякото.
Оказа се, че е част от пакетче кафе за бърза употреба. Иска се само топла вода и чаша.
После имаше всенародно и внезапно откритие, че в киселото мляко и сиренето няма мляко. Едва ли, защото е в пакетчето кафе.
По-после кренвиршите започнаха да се рекламират, че в тях имало месо. И се върнахме в милия спомен за зрелия соц., когато в кренвиршите било имало тоалетна хартия. Също дефицитна стока.

С нетърпение очаквам БНБ да започне да рекламира, че в БНБ има и надзор. Вече има записани телевизионни кадри от парламента с участието на почти всички заинтересовани лица. Дори ясно споделят, че били гневни.

Даже има закон Пеевски&Цонев, наричаме го за Корпоративна търговска банка.

Собствениците на фирми в България напълно законно могат да се скрият. Даже такива услуги има по света в т.н. офшорни зони чрез фиктивни собственици. Хора, които предоставят своята личност под наем. Не заради по-ниските данъци, а за да е покрито млякото и неясна собствеността.

Даже има закон Пеевски&Цонев за офшорната собственост.

Лунен пейзаж в Банско изкара живеещите в окопите на улиците на протест. Освен това миришело и това не го казва детето от рекламата, което е в тоалетна за една специфична дейност, но натиска освежителя. Пред провал бил и сезонът.

Даже имаше протест от хора на власт, които протестираха срещу свои решения за застрояването в планината преди години. А същите тези хора изглеждаше, че искат да се строи, за да имат доходи.

По спомен така се говори и за „бетонения рай”, наречен море. Където пък има едно нещо, наречено заустване. Това нещо масово ароматизира морето. Без да броим застроените дюни и пясъчни ивици със заведения.

Тоалетни и асансьори с европейски пари са под ключ. Отнася се и за чакалните на малките гари, които са заключени по трасето на скоростната железница в посока Свиленград. На гара Чешнигирово газът от климатика е „изчезнал”, а асансьорите просто ги няма, само шахтите са затворени с гипсокартон.

Нито една камера в центъра на Варна не е хванала как и къде изчезва български режисьор Захари Паунов. Отнася се и мобилните оператори, нито един не може да отговори коя клетка последно е засякла дейност.
На седемдесет основни кръстовища имало 250 камери. Системата за видеонаблюдение била най-голямата и най-скъпата в страната. Не се знае и чия собственост са, защото по устна уговорка между бившите Кирил Йорданов и Румен Петков не е доплатена от държавата.

Ако помните случая Пламен Горанов всичко ще си дойде по местата в особения случай с камерите на Варна. Системата най-верояно е собственост на частно дружество. Полицаите могат да я ползват като телевизори, наблюдението е само на живо май.

Разводът с парното е възможен звучи почти като реклама.

В бензина имало дизел, а в дизела бензин. Но със сигурност проблемът бил от малките ведомствени бензиностанции, които въртели контрабанда. Оказва се обаче, че вредите, нанесени на колите според монтьорите говорят, че ведомствените бензиностанции са повече от веригите, което е физически невъзможно. Акцията може да се обясни само с невидимата нужда от окрупняване на принципа на Lafka.

Елате в България, там дори краят на света няма как да дойде, националните особености на покритото мляко звучат вместо реклами и дори изключването на телевизора не помага.

Време е за котенца и кученца в мрежата. Така се протестира в България!

210

П.П. Продължава да тече и рекламата, че нови избори било лошо. Силно спорно е дали рекламата е социална.
Освен това законите си имат имена, оказа се, че и представителните формации си имат скрито съдържание.
За повече информация се обърнете към гадателките. За целта пуснете телевизора на съответния канал. И да не забравите да си изберете марка тоалетна хартия от рекламите, които главно това съдържат.