Емил Спахийски
Поводът: Хора от туристическия бранш се напънаха и родиха идеята Крисия да стане тяхно лице
Всички се умилихме и аплодирахме успеха на малката чаровница Крисия, която помете сцената на детската Евровизия в Малта. Талантливото момиченце с глас на ангел внесе лъч светлина в онази съботна вечер. Приказна изява, приказно посрещане, овации. И трябваше да спрем доттук и оставим Крисия, Хасан и Ибрахим на детството им. Вместо това триото беше мъкнато от институция на институция като панаирски мечки. Вероятно на децата и техните родители в началото им е било вълнуващо, но тези ангажименти са смазващи за психиката на малките таланти. Ето това трябва да се има предвид, когато някой на ресторантската маса в хотела си се сетил, че ей те това момиче трябва да рекламира България.
Туризмът не може да се повери на едно лице, пък било то и ангелче като Крисия. Ако бъдем точни за лице на България най-много приляга това на Кубрат Пулев след мача му с Кличко – изстрадано, кървясало от понесените удари, но с вяра в утрешния ден. За туризма трябва професионална стратегия с много ясно осигурен ресурс. Ако се разходите из София ще видите как се прави реклама на дестинация – „Добре дошли в Турция – дома на „Св. София, Троя, Кападокия, Ефес…“, пуснете телевизия, ще видите същите послания. Това важи и за други държави, които рекламират успешно у нас. Успешно, защото българите масово предпочитат чужбина, най-вече заради второто условие за добър туризъм – качеството на обслужване./Труд