Още от Chronicle
На втора позиция сред най-гледаните филми е българският „Бензин“. За първите десет дни от премиерата на филма, сочен за българския вариант на „Бързи и яростни“, той е гледан от 65 809 зрители и е събрал 542 874 лева приходи.
Трети по ред е филмът на Гай Ричи – „Крал Артур: Легенда за меча“. Историята за легендарния английски крал, който трябва да си възвърне трона от чичо си с помощта на своите приятели, е гледана от 40 742 зрители и има 433 081 лева приходи за 17-те дни у нас.
На четвърто място по зрителски интерес у нас е „Пришелецът: Завет“. Филмът на Ридли Скот, който пренася познатата история за битката с извънземното същество, но на друга планета, е от десет дни на екраните у нас и за това време е гледан от 30 629 зрители и има 294 787 приходи.
Пето място е за анимацията „Щъркелчето Ричард“. Разказът за малкото врабче, което се оказва в щъркеловото гнездо и след идването на есента следва новото си семейство чак до Африка, е вече 17 дни на екраните у нас и за това време има 17 350 зрители и 142 693 лева приходи.
Шеста позиция е за друга анимация – „Бебе Бос“, която е вече почти два месеца на екраните у нас. За това време историята на малко бебе, което се оказва със сериозна мисия – да спаси любовта към бебетата като преобладаваща в сравнение с тази към кучетата, има 116 950 зрители и 1 033 843 лева приходи от билетите им.
На седмо място е приключенският филм по комиксите на Марвел – „Пазители на Галактиката 2“. За месец у нас историята на познатата банда, която и този път в екип трябва да спасява галактическия мир, е гледана от 61 120 зрители и има 664 406 лева приходи.
Осмо място сред най-гледаните филми у нас е за „Смърфовете: Забравеното селце“. За два месеца и седмица отгоре първият изцяло анимиран пълнометражен филм за малките сини човечета е гледан от 133 115 зрители и има 1 176 051 приходи.
На девето място е екшънът „Бързи и яростни 8“. Историята на познатия екип, който се налага да се раздели, за да бъде спасен живота на сина на Доменик, е от близо два месеца на екраните у нас и за това време има 271 852 зрители и 2 485 726 лева приходи.
Десето място е за комедията „Как да бъдеш латино любовник“, която е от месец на екраните у нас. Разказът за променения живот на Масимо, който след раздялата със своята по-възрастна любима, по време на търсенето на нова подобна връзка, се налага да поживее със семейството на сестра си, е гледан от 15 640 зрители и има 133 376 приходи.