Brand Finance обяви своите резултати за 2018 г. Според тях, Turkish Airlines е „най-ценният бранд“ на Турция във всички сектори. Националният превозвач получава отличието не за първи път.
Коментирайки резултатите, Илкер Айджъ, председател на борда на директорите и изпълнителния комитет на Turkish Airlines, заяви: „Тази година, за пореден път, Turkish Airlines бе обявена за най-ценната турска марка във всички категории. Това е огромна чест за нас. Ще продължим да работим все така усилено, за да затвърдим и занапред репутацията си на най-голям посланик на Турция в световен мащаб.“
Brand Finance оценява хиляди марки чрез проучвания, фокусирани върху редица финансови и маркетинг фактори. Всяка година от 1996 г. насам, организацията обявява пред глобалната аудитория своите резултати и годишна класация, която е изградена на база силата на марките и критериите за тяхната стойност.