Авио

Десет факта за British Airways

Представяме ви 10 интересни факта за една от най-успешните авиокомпании в света – British Airways.

Бизнес рисковете пред Qantas

На последната дискусия Evolving Risk, чийто домакини бяха The Australian Financial Review и KPMG, главният мениджър „Одит и риск“ на Qantas Group Андрю Монахан обсъди рисковете от социалните мрежи, пред които се сблъсква една голяма организация като Qantas.

Новият изпълнителен директор на Air Berlin със стратегия за стабилизиране и разширяване

Новият изпълнителен директор на Air Berlin Plc обмисля разширяването на мрежата от полети на дълги разстояния на авиокомпанията ако програмата за преструктуриране, която включва автоматизирана система за издаване на билети и по-ефективни методи за ценообразуване, даде задоволителни резултати.

Financial Times: Европейски авиокомпании с планове за нови търговски алианси

Новата група може да включва авиокомпаниите, които напуснаха Асоциацията на европейските авиокомпании, както и нискотарфните превозвачи като easyJet.

Qatar Airways намалява броя на Airbus A380 за полетите до Париж

Qatar Airways ще намали броя на използваните самолети A380 за полетите до и от Париж през септември, за да се удвои използването на Супер Джъмбо до Банкок.

Ryanair е основна пречка в придобиването на Aer Lingus от страна на IAG

Competition Commission (Комисията по конкуренцията), сегашната CMA, изисква от Ryanair да намали дела си в конкурентната авиокомпания Aer Lingus от 29.8% до 5%.

Emirates отвръща на удара

„Ако грешите и ние докажем, че грешите… ще подадете ли оставки? Какво ще правите след като опровержението стигне до вас?“, каза той.

Банкноти се разхвърчаха на турско летище

Два чувала с банкноти се разлетяха из една от рампите на летище „Ататюрк“ в Истанбул, съобщава в. „Хюриет“.

Счупен радар спря работата на летищата в Рим

Самолет на компанията Alitalia, извършващ полет до Москва, бил принуден да се върне на летището.

Най-добрите авиореклами: Virgin Atlantic – Got it

Британската авиокомпания Virgin Atlantic представи една „сюрреалистична“ реклама през 2011 г.