Пилотите на „Ер Франс” продължиха стачката си и отказаха да отстъпят пред ръководството на френската авиокомпания, въпреки предложението му да се откаже от плановете си за разширяване на нискобюджетната дъщерна компания, станали причина за стачните действия
Представител на Air France каза, че заявлението за пълното отменяне на проекта нискобюджетна дъщерна компания Transavia Europe, направено от държавния секретар на Франция по транспорта Ален Видали, е преждевременно
Airbus и американската компания Aerion обявиха, че ще си партнират, за да върнат свръхзвуковите самолети в комерсиалното въздухоплаване, пише Ingenieur.de. Първият полет на новия самолет AS2 се планира за 2019, а пускането му в експлоатация за 2021 година. Дотогава ще са минали 18 години откакто британско-френският Concord преустанови полетите си. Легендарната, но екстремно шумна „Кралица на небето“ летеше с максимална скорост от 2.23 маха, а AS2 ще развива свръхзвукова скорост от 1.6 маха.
Френският премиер Манюел Валс предупреди за „реална опасност” за „Ер Франс”, след като стачката на пилотите, довела до отмяна на над половината полети на авиокомпанията, се задълбочи след провал на разговорите. Стачката продължава девет дни, струвайки на компанията по около 20 млн. евро ежедневно.