Lufthansa с нова ценова структура за европейските полети

| от Иван Петров |

Lufthansa потвърди, че ще продължи с плановете си за преструктуриране на цените на билетите за своите европейски полети.

Икономичната класа ще има три варианта Light, Classic и Flex. Това разделение на структурирането на цената ще влезе в сила от 1 октомври тази година и ще бъде валидно за всички вътрешни и европейски полети на групата.

Индивидуалното добавянето на услуги към всеки един от трите нови класа също ще бъде възможно.

Йенс Бишоф, член на борда на директорите на Lufthansa German Airlines и главен търговски директор на Deutsche Lufthansa AG, заяви:

„Нашите клиенти искат да плащат само за услуги, които ще ползват. С новата ценова политика, ние им предоставяме точно тази възможност. В бъдещето, имайки предвид тази гъвкавост, всеки пътник ще може да създаде индивидуално преживяване на борда на самолетите ни като избере различни компоненти от услугите, които предлагаме. Ценовите варианти Light, Classic и Flex са по-прозрачни и позволяват на клиентите в икономична класа да имат по-голям избор от цени в рамките на Европа.“

Нова концепция за ценообразуване на билетите е част от преустройството на търговската стратегия на Lufthansa. Трите опции се различават по наличието на безплатен чекиран багаж, резервирано място, възможност за повторна резервация или анулиране на полета. Пасажерите на Lufthansa ще имат избор от гъвкава бизнес класа и изцяло нова икономична класа.

Всички варианти включват един брой ръчен багаж, напитки и снакс/сандвич на борда на самолетите на Lufthansa, както и резервирано място ако се чекирате 23 часа преди полета, както и Award, Status и Select Miles.

 
 
Коментарите са изключени за Lufthansa с нова ценова структура за европейските полети