EasyJet обяви днес, че е превозила 12 милиона бизнес пътници за период от 12 месеца до края на март 2014 г. За първи път авиокомпанията постига подобно постижение. Около един на всеки пет от 62-та милиона пътници годишно на EasyJet, пътуват с компанията с бизнес цел.
Превозвачът е транспортирал 8.4 милиона бизнес пътници през 2010 г., а през тази година е увеличил техния броя с 44%. През миналата 2013 г. EasyJet разви своите услуги за пътниците от бизнес категорията, предлагайки нова тарифа за пътуване „Inclusive Fare“, която се присъединява към популярната „Flexi Fare“, както и безплатно бързо преминаване през проверките за сигурност на по-голямата част от основните си летища. Въз основа на тези продукти, ЕasyJet продължава да подписва споразумения с компании за управление на пътувания и с най-големите публични и частни организации в сектора.
Изпълнителният директор на EasyJet Каролин Маккол коментира:
„Увеличаването на бизнес пътниците, които летят с ЕasyJet показва, че изпълняваме стратегията, започната през 2010 г. за разширяване на присъствието в сектора на бизнес пътуванията. Нововъведенията като фиксирано настаняване в самолетите, „Inclusive Fare“, бързото преминаване през проверките за сигурност играят своята роля за възможността компанията да привлича по-платежоспособни бизнес пътници и да спечели по-голям дял от корпоративния пазар.
Освен това рецесията и икономиите насърчиха бизнес пасажерите в Европа да изпробват EasyJet. 95 % от бизнес пътниците споделят, че ще летят с нас отново, което показва, че фокусът на бизнеса е върху стойността, която даваме. Увеличаването на бизнес пътниците може да се разглежда като окуражаващ знак за повишаване на доверието на бизнеса в цяла Европа, тъй като редица страни, включително Великобритания, започнаха да реализират отново икономически растеж. Печелившата комбинация от най-широкообхватната мрежа с бизнес дестинации на EasyJet, съчетана с нашите популярни ниски тарифи и приятелско обслужване означават, че ще продължим да бъдем в добра позиция да реализираме допълнителен пазарен дял.“
През последния месец ЕasyJet получи наградата за най-добра авиокомпания за полети на къси разстояния от престижните Business Travel Awards. EasyJet е една от първите компании в нискотарифния сектор, която през 2007 година направи достъпни своите нововъведения за туристическите агенции чрез глобалната дистрибуционна система. Партньорствата, които ЕаsyJet изгради показват, че тя успешно разширява присъствието си на пазара на бизнес пътувания. Авиокомпанията също сключва голям брой корпоративни договори през последните две години.
Миналата година ЕasyJet започна да предлага тарифата „Inclusive Fare“ за корпоративни пътници и туристически агенции, които търсят улеснения в една стъпка. Тарифата съчетава важни услуги като избор на място и на багаж. Тя е достъпна чрез глобалната дистрибуционна система (GDS) и чрез други резервационни системи, свързани с услугите на EasyJet. Авиокомпанията оперира водеща европейска мрежа с полети до над 100 от топ маршрутите, повече от всяка друга авиокомпания.