Никол Кидман
През март 2015 г. Кидман става лице на превозвача от Близкия изток Etihad Airways.
Бранда Etihad, свързван с лукс, стил и иновации, избира да си партнира със знаменитост, излъчваща класа и изтънченост.
Австралийската звезда Никол Кидман е перфектният кандидат, а участието й в световната рекламна кампания „Flying Reimagined“ е на борда на чисто нов Airbus A380 на Etihad. Актрисата се наслаждава на многото екстри, предоставени от ултра-луксозният апартамент „The Residence“ на авиокомпанията.
Хю Джакман
През септември 2015 г. Хю Джакман се включва към кампанията на Qantas Airways.
Роденият в Сидни Хю Джакман е един от най-сексапилните мъже на планетата и един от топ актьорите в Холивуд. Филми като Престиж (2006), Австралия (2008), Клетниците (2012)и ролята му на върколака в X-Men му осигуряват милиони фенове.
Затова не е изненада, че Qantas избра Джакман за посланик на Австралия на световната сцена. Актьорът ще работи с авиокомпанията по обществени проекти в Австралия, а повече подробности ще бъдат обявени съвсем скоро.
Кевин Костнър
През март 2013 г. актьорът от „Танцуващият с вълци“ участва в реклама на Turkish Airlines.
За първи път Кевин Костнър посещава Турция през 2007 г. за концерт и се влюбва в страната. По-късно актьорът се съгласява да партнира на авиокомпанията и да се снима в рекламния клип „Feel like a star“, който продължава да се показва в 70 страни.
Гуинет Полтроу
Американската актриса става лице на British Airways през октомври 2014 г.
Миналата година британският превозвач покани Гуинет Полтроу да рекламира полетите на авиокомпанията с новия Airbus A380 по маршрута Лондон-Сингапур.
Известна с ролите си във Влюбеният Шекспир и филмовата поредица Железния човек, Полтроу позира за BA Club World, седейки в средата на инфинити басейна в Marina Bay Sand Hotel. В съчетание с невероятния фон на хоризонта на Сингапур, Полтроу никога не е изглеждала по-красива.
Дженифър Анистън
Най-новата реклама на Emirates е с участието на звездата от „Приятели“ и излезе в края на август 2015 г.
Според различни източници американската актриса е изкарала около 5 млн. долара от сделката с превозвача от Близкия изток.
Анистън участва в световната кампания на Emirates, подобно на ролята на Никол Кидман за Etihad „Flying Reimagined“, но с малко по-шеговита реклама.