Защо кабриолетите не са интересни за купувачите?

| от |

Усещането за свобода по пътя в хубав слънчев ден, прекрасната гледка към околността и най-важното, привлича вниманието на минувачите докато се возите в кабрио, винаги са били най-силните козове на моделите с отворен покрив. Въпреки това, според ново проучване, което обхваща Европа и Северна Америка, продажбите на кабриолети е спаднала на половина в сравнение с 2007 година.

Проучването направено от Autofacts показва, че броят на продадените автомобили с отворен покрив на тези пазари е намалял от 827.000 през 2007 г., на 444.000 кабриолети през 2013 година.

Смята се, че една от причините за подобен спад на пазара е ръстът на продажбите на SUV и кросоувъри.

cabriolet

Въпреки това, анализаторите смятат, че основната причина за намаляване на продажбите на кабриолети в Европа и Северна Африка е голямата наличност на модели с големи движещи панорамни покриви, които са представени във всички автомобилни сегменти.

По този начин клиентите могат с цена по-ниска от кабриолетите, да получат автомобил с подобно предназначение и да карат кабрио когато пожелаят.

Някои производители вече са забелязали тази тенденция на пазара, така че са започнали с премахването на отделните модели без покрив.

 
 
Коментарите са изключени за Защо кабриолетите не са интересни за купувачите?