Жените изобщо не са заинтересувани от сексуалните реклами, освен ако те не рекламират някой сериозно скъп продукт.
Не само, че няма да ги привлече, но те биха се разгневили когато евтини продукти се рекламират с прекалено сексуална кампания. (Изследването е направено сред жени, като не е имало нито едно изследване, в което да е имало и мъже)
Според изследователи от 3 Университети (от Минесота, Хонг Конг и Британска Колумбия), такива реклами основно напомнят на жените, „че тяхната половинка непрекъснато е представяна, като колекция от сексуални обекти.“
„Изследователите обясняват негативната реакция на жените към еротизираните реклами на сексуалната икономика с това, че жените плащат висока цена участвайки в секса, физически и социално. Поради това хетеросексуалните момичета искат сексът да има висока цена. Използването на секс за рекламиране на скъп продукт постига точно това и свързва секса с висока стойност „, пише codesign.com.