The Daily Mirror и Sunday Mirror ще бъдат с обновен дизайн от този уикенд, подкрепен от мащабна рекламна кампания на бранда. Това е отговорът на подобно действие, извършено наскоро от основния съперник на двете заглавия – the Sun.
Журналистите на двата вестника са поканени на брифинг обяд днес от главния редактор Лойд Ембли.
Промените са насочени основно към основния конкурент the Sun on Sunday, който представи новия си облик миналия уикенд с мащабна рекламна кампания.
„Този уикенд the Daily Mirror и Sunday Mirror ще представят новия си революционен образ, който ще бъде в ритъм с новата изключително модерна и иновативна бранд кампания“ казва Ембли в e-mail до колегите си.
А дали новият дизайн ще успокои читателите на вестника, след като цената на Sunday Mirror и Sunday People стана £1.10 (вместо £1.00) от миналата седмица…
Кой ще спечели в битката между двата таблоида ще разберем съвсем скоро, но обещава да е интересно…