Пловдив с приз за „Арт дестинация“ на борсата Ваканция 2014

| от | |

Участието на община Пловдив във „Ваканция 2014“ доказа, че брандовото туристическо послание на града „Усещане за изкуство и история“ не е избрано случайно. На официалната церемония по отличаване на най-добрите в бранша Пловдив получи наградата за „Арт туризъм и принос в развитието на българската култура“.

vakancia2-400x300

Атрактивната и този път визия на щанда беше насочена към обединяване на множеството епохи, съжителстващи в Пловдив. От едната страна беше показан символът на древния Филипопол и съвременния Пловдив – Античният театър, сцена от миналото, оживена днес от безбройните събития, организирани на нея. В рамките на изложението тук се изпълняваха камерни пиеси от международния фестивал „Дни на музиката в Балабановата къща“. От другата страна беше самата Балабанова къща с двора и озеленената асма, под която посетителите бяха посрещани от нейните стопаните от времето на Възраждането и получиха „актуална информация от стария куфар“. Те опитаха от домашно приготвените лозови сърми и си тръгнаха със снимка, направена на място от ретро фотограф. Снимките бяха автоматично публикувани в Интернет пространството.По средата на фона на панорамна снимка на Главната улица актьори пантомимисти пресъздадоха картини от града, като ту се превъплъщаваха в древни статуи, ту разиграваха сцени от ежедневния живот в Пловдив, като привлякоха тълпи от посетители и много настроение.

ОП „Туризъм“ добави към атрактивното си представяне и два интересни туристически продукта – „Бизнес, Вино и Култура“ и „ Пловдив Уикенд“, насочени изцяло към българския пазар. Програмите бяха представени по време на презентация на община Пловдив от 10.00 ч. през втория ден от изложението и бяха посрещнати с голям интерес и подкрепа от присъстващите представители на туристическия бизнес.

 
 
Коментарите са изключени за Пловдив с приз за „Арт дестинация“ на борсата Ваканция 2014