Понякога създателите на логото си представят едно, а публиката вижда друго. Ето 10-те най-големи лого провала според Business Insider. За някои от тях сме 100% съгласни, други според нас са по-скоро забавни.
1. Логото на Олимпийските игри в Лондон 2012
Критиките към логото на игрите в Лондон през 2012 започнаха още с показването му. В струващото 400 000 паунда лого някои видяха „нещо комичен секс между анимационните герои от The Simpsons“, други нацистки символ, а Иран заплаши с бойкот заради ционистка символика.
2. Логото на Младежка организация към Католическата църква (1973)
Ммммдааааа.
3. Педиатричния център в Арлингтън
Неее! Ама наистина ли?
4. Sun Rise Sushi
Е, почти изгряващо слънце се е получило…
5. А- Style
Почти като Гангнам стайл, ама не съвсем.
6. Кленов сироп от Върмонт
Това ли било кленовия сироп? Добре, че видяхме навреме.
7. Mont – Sat
Лови ли, кабелната, лови ли?
8. Японските аптеки Кудавара
Освен презервативи друго продавате ли?
9. Локум
Всъщност става въпрос за шведска компания за управление на инвестиции в недвижими имоти…
10. Mama’s baking
Мдааа, нещо подобно си представяме и ние като чуем пекарната на мама.