Чък Норис не може да устои на изкушението и да не се опита да направи епичен шпагат като Жан – Клод Ван Дам направи в за рекламата на Volvo, като се разтяга на два камиона в движение.
Чък, съдейки по резултатите от рекламата, която е направил за унгарската фирма „Delov Digital“, обаче е имал малко помощ от компютърна анимация.
Разбира се, това не би бил Чък Норис ако изпълнението не е издигнато на едно ново, „много високо“ ниво. Така, той заменил камионите със самолети в движение, а на неговите рамене стоят и 11 войници, които се подреждат, като коледна елха.
Става дума за реклама, която отново показва превъзходството на Чък над всички живи същества, дори и над Ван Дам, който не е имал никакъв товар на гърба си и прави шпагат „на обикновени камиони“.