Излиза, че да пуснеш албум в продажба без преса, тайно и внезапно, е също толкова ефективно, колкото и да похарчиш милиони долари за маркетинг. Това показва Beyonce с последния си албум Visual, който се изкачва стремглаво в класациите, макар че не е имал промоция и рекламна кампания.
Изненадващият албум на американската певица Бионсе се продава изненадващо добре – над 600 000 броя за първите три дни,което поставя нов рекорд
Visual се смята за един от най-добре продаващите се албуми на индивидуални изпълнителки от албума Red на Тейлър Суифт насам, който през 2012г. беше продаден в 1,2 милиона копия.
Албумът, озаглавен „Beyonce“, бе пуснат рано сутринта в петък единствено в онлайн магазина айТюнс (iTunes). В САЩ са продадени 617 213 копия на албума, а в света – 828 773, съобщи Apple.
„Не исках да издавам музиката си по начина, по който съм го правила преди. Писна ми от това. Смятам, че мога да говоря директно на феновете си. Не исках никой да съобщава кога ще излезе албумът. Исках да излезе, когато е готов от мен за моите фенове“, казва Бионсе.