easyJet пусна днес разработена за китайския пазар версия на уеб-сайта си easyJet.com, в отговор на растящия брой китайски клиенти, които резервират полети и летят с авиокомпанията.
Потребителите, които използват новата чуждоезична версия на сайта, ще се възползват от съдържание, преведено на китайски език с информация за полетите на еasyJet. Уеб сайтът ще предлага популярния инструмент „Inspire Me“, който помага на клиентите да намерят най-ниските цени до широк кръг дестинации, както и възможността за връзка с китайската версия на Booking.com – хотелската партньорска верига на еasyJet. Клиентите ще могат също да резервират полети в някоя от деветте различни валути на разположение.
Настоящите резервации на еasyJet показват, че Париж е най-популярната европейска дестинация, следвана от Милано, Рим, Ница, Барселона, Лондон, Единбург и Белфаст.
Изпълнителният директор на еasyJet Каролин Маккол коментира:
„Тази година отчитаме увеличение на резервациите от Китай с 25%, спрямо 2012 г. Заедно с останалите държави от това икономическо ниво (Бразилия, Индия, Русия и Китай), търсенето от китайските клиенти се очаква да продължи да расте през следващите години. Това означава, че със специален уебсайт на китайски език, еasyJet е идеално позиционирана, за да привлича още от пазара на милиони китайци, които пътуват до и в рамките на Европа всяка година. Нашата цел е да улесняваме онлайн обслужването на клиентите и националните ни уеб страници, заедно с други иновативни методи като приложението „Inspire Me“, помагат това да се случи“.
Китай не е единствената страна извън Европа, където easyJet посреща нови клиенти. Авиокомпанията има стотици хиляди нови резервации от страни извън Стария континент всяка година, като приятелското обслужване и достъпните цени на авиокомпанията продължават да добиват популярност в световен мащаб.
С вече лансирани версии за американския, руския и бразилския пазар, www.easyjet.com/cn ще бъде 22-ата началната страница, добавена към easyJet.com.