Девет минути. Толкова време е необходимо на лайфстайл влогъра Кейси Нийстат, за да успее да направи най-добрата възможна реклама на Emirates Airlines, без за това да му се плаща. Кейси има полет от Дубай до Ню Йорк, когато получава безплатен ъпгрейд на билета си от бизнес класа към първа класа.
Той заснема всеки аспект от 14-часовото си пътуване, като монтира видеото и го публикува. В него вогърът опсва соления хайевер, спането в легло, по-удобно от собственото му вкъщи и петминутния душ („мечтата“).
И ако си мислите, че Кейси Нийстат е извадил късмет с безплатната оферта, то не знаете какво печели Emirates Airlines. Видеото за пътуването с Airbus А380 на компанията е гледано 18 милиона пъти, като Нийстат посочва в записа, че авиокомпанията не му е платила за да заснеме клипа.
Разликата между бизнес класа и първа класа по този маршрут е около 3000 долара. Еднопосочните билети за първа класа струват около 8 027 долара, но еднопосочни билети могат да стигнат до цена над 21 000 долара.
Имайки насреща билет за скромна цена и попълвайки празно място в най-скъпо купе, Emirates се сдобива с добра реклама – видео, което се разпространява със скоростта на вирус в интернет и съдържа детайли около лукса в кабината. Всъщност авиокомпанията прави това не за първи път. Преди година блогър-пътешественик се сдоби с възможността да пътува в първа класа на Emirates и публикацията му имаше над 2 милиона гледания в YouTube.