Endeavor ще дават възможност на идейни стартъпи от България да представят продуктите си в мрежата Amazon Launchpad.
Amazon отваря мрежата си за прохождащи български иноватори. Amazon иМладите търговци ще могат да рекламират предлаганите от тях продукти чрез снимки и видеа, да разказват историята на предлагания продукт и да осъществяват пряка връзка с клиентите.
Amazon Launchpad включва над 1000 продукта, разделени в различни категории – грижа за дома, лична грижа, храни и напитки и джаджи. За да предлага качествени продукти, експерти от интернет сайта Amazon подготвят лични персонализирани препоръки и детайлна рецензия, както и съвети за управление на бранда и позициониране пред потребителите.
Затова е и толкова детайлна селекцията на Amazon за рекламираните от нея стартъпи. Като част от глобална мрежа за динамично развиващи се бизнеси Endeavor дава шанс и на български иноватори да намерят място в мрежата Launchpad.
Там вече се предлага и първият български продукт – стикерът Skimprot, който предпазва банковите карти от скимиране. А до края на този месец ще бъде включен и втори български продукт – проектът за умно управление на климатика Melissa Climate.