Състезанието е насочено към всички, които искат да изпробват силите си върху дизайна на установена международна марка бира като Tuborg и е част от инициативите й, които са насочени към по-младото поколение. В конкурса могат да участват творци от България, Сърбия, Унгария, Босна, Черна гора и Хърватска.
Състезанието е под надслов „ИЗМЕРЕНИЯ НА ЗАБАВЛЕНИЕТО, които носи любимата ти МУЗИКА!“.
Единственото ограничение за дизайнерите ще бъде тяхното въображение, това да имат навършени 18 години и умения за работа с програми като photoshop и coreldraw. Платформата, където творците могат да качват своите произведения, е www.tuborg.design, а срокът е 31.12.2015 г.
След този срок специално жури от представители на Carlsberg от страните в региона ще направи първоначалния подбор на финалистите и ще публикува имената им на www.tuborg.design. Победителите ще бъдат избрани от посетителите на сайта в периода 16.01.-24.01.2016 г. – по един за всяка от посочените държави.
Печелившите дизайни ще бъде отпечатан на 40 милиона кена и бутилки и ще бъдат достъпни за 30 милиона души в 6-те страни, участнички от региона.
Награда за шестимата победители ще е посещение на световната конференция за дизайн TYPO в Берлин, 12-14 май 2016 г.