Сигналът е подаден от такситата „За едно евро“ ООД – таксиметровата фирма, чийто външен вид имитира „ОН Сититранс“. Според Комисията „За едно евро“ има определен външен вид от 1999 г., с промени през 2005-та, и за този период външният вид на автомобилите се е наложил на пазара на таксиметрови услуги сред потребителите най-вече с рекламното си лого във формата на печат с две концентрични окръжности, както и с рекламните стикери.
„ОН Сититранс“ ЕООД поставя на таксиметровите си автомобили два варианта на стикери, които имитират тези на „За едно евро“ ООД. След съпоставяне на външния вид на таксиметровите автомобили на двете страни в производството КЗК намира, че приликите са достатъчни да създадат възможност за заблуда на потребителите относно това кой изпълнява услугата.