Поводът за това е 20-годишнината на компанията, която ще бъде отбелязана на 10-ти ноември тази година. В предизвикателството всички пътници, които са летели с easyJet от 1995 година до сега, могат да споделят любими снимки от почивки и селфи кадри от пътувания в Европа. Събраните фотоси ще бъдат наредени в мозайка, оформяща специалната празнична окраска на самолетите на компанията.
Търговският директор на easyJet Питър Дъфи коментира: „Искахме да поканим нашите пътници, които имат основна заслуга ние днес да бъдем това, което сме – да споделят интересните моменти от пътувания с нас. Измислихме тази кампания като интригуващ начин да продължим да вдъхновяваме настоящето и бъдещо поколение потребители на еasyJet да създават следващите 20 години на незабравими истории за пътувания“.
Всяка седмица спечелилите участници ще получават по 2 безплатни билета и накрая техните образи ще бъдат използвани за направата на ливреята. Потребителите могат да участват, като туитват своите снимки на @easyJet с хаштаг #TimeFlies, или чрез качване на снимки на микросайта http://20years.easyjet.com/.
Кампанията продължава до 14 октомври 2015 г.